סוגים של בוכנות לשימוש בתעשייה

סוגים של בוכנות לשימוש בתעשייה
סוגים של בוכנות לשימוש בתעשייה

סוגים של בוכנות לשימוש בתעשייה – מה הכי מתאים לי?

אם אתם מחפשים לרכוש בוכנות הגעתם למקום הנכון. אצלנו תוכלו למצוא בוכנות איכותיות ועמידות. ההתמחות שלנו היא בוכנות מתכת \נירוסטה מותאמות טמפרטורה גבוה ועבודה קשה בתחום האנרגיה הסולארית, פלסטיקה ועבודות עפר. את הבוכנות אנחנו מתכננים באמצעות תוכנת תלת ממד כאשר מערך הייצור עומד בתקנים מחמירים של איכות. אצלנו מתבצעות בדיקות מחמירות גם במתקני הרצה אוטומטיים. במידת הצורך ניתן לסמן את הבוכנות במק"ט על פי בקשה שלכם.

בוכנה היא גליל מתכת הנע הלוך ושוב בתוך צילינדר, היא משמשת חלק עיקרי בתוך מנועים ומשאבות. בכדי להעניק לבוכנה עמידות ועצמה יש להקפיד על ייצור מקצועי תוך שימוש בחומרי גלם איכותיים התואמים את העצמה הנדרשת מבוכנות. על הבוכנות מופעל ללץ רב בכל רגע במהלך עבודתן.

הסוגים העיקריים של בוכנות המשמשות את התעשייה הם : בוכנה הידראולית \בוכנה גז, בוכנות אוויר, בוכנות הרמה, בוכנות מנוע, בוכנות שמן. כאן תוכלו למצוא מידע שימושי בקצרה על כל סוג של בוכנה, לאחר סקירת כל הבוכנות המוצגות תוכלו לדעת מה הכי מתאים לשימוש בפרויקט שלכם.

בוכנה גז : מדובר בבוכנה המשמשת לעבודות הרמה והורדה של מכסים, דלתות ושאר גופים בעלי משקל. ניתן למצוא דגמים של בוכנה גז בכמה מידות וכוחות.

בוכנות אויר : אלו הן בוכנות חזקות מאוד המיועדות לעבודה עם אויר דחוס, ניתן להזמין בוכנות אלו בכמה גדלים ודגמים. לקבלת מידע מלא לקראת הזמנת בוכנות אויר בהתאמה אישית צרו קשר.

בוכנות הרמה : בוכנות חזקות עשויות חומרי גלם איכותיים ועמידים במיוחד, בוכנות הרמה כשמן כן הן משמשות לשילוב במתקני הרמה.

בוכנות מנוע : הבוכנות ממלאות תפקיד חשוב בכל מנוע, שימוש בבוכנות איכותיות משמעותי לעמידות המנוע ויכולתו להפיק אנרגיה. תפקידן של בוכנות מנוע הוא לאפשר לרכב לנוע קדימה. אנו מספקים בוכנות מנוע וגם בוכנות שמן בכמה דגמים ומידות.

סוגים שונים של בוכנות התפקיד של הבוכנות הוא הפקת אנרגיה בתוך מנועים מסוגים שונים. הבוכנות משמשות בתחום הרכב, התחבורה והתעשייה. העוסקים בתחום מכירים בתפקיד החשוב אותו ממלאת הבוכנה בתפקוד תקין של מנוע. הבוכנות נמצאות במנועים הפועלים על בסיס חשמל, גז ובעירה של דלק נוזלי.

פנו עוד היום לחברת איי קיו אס הידראוליקה והנדסה בטלפון – 04-8400303. נשמח לעזור ולייעץ.

Share
WhatsAppTwitterFacebookEmail
סוגים של בוכנות לשימוש בתעשייה
שתפו עם חברים
WhatsAppTwitterFacebookEmail
לייעוץ לחצו כאן
שינוי גודל גופנים
ניגודיות