בוכנה הידראולית מחיר

בוכנה הידראולית מחיר
בוכנה הידראולית מחיר

הגעתם לכאן כשחיפשתם "בוכנה הידראולית מחיר", אך חשוב להבין שעלותן של בוכנות הידראוליות משתנה בהתאם לפרמטרים רבים. בין השאר, מחירה של הבוכנה נקבע על פי מורכבות יצורה, החומרים בהם אנו עושים שימוש וכמות היחידות המוזמנות מאותו הדגם. כמו כן יש לתכנן מראש מה יהיה השימוש של הבוכנה, באיזה עומס תצטרך לעמוד ואפילו באיזו טמפרטורה.

שיטת הפעלת הבוכנה ההידראולית

עוד חלק משמעותי במחיר טמון בהחלטה כיצד הבוכנה ההידראולית תפעל. האם רק פעולה אחת תלווה בלחץ על ידי הנוזל, או גם הפעולה הנגדית. לדוגמה, בוכנה דו כיוונית, הדורשת עבודה עם לחץ גבוהה גם בעלייה וגם בירידה, תופעל באמצעות הנוזל בשני הכיוונים. בוכנה חד כיוונית לעומתה תשתמש ביתרונות הגרביטציה או עקרונות פיזיקליים אחרים, ורק פעולה אחת תופעל באמצעות לחץ נוזל.

ייצור בוכנות הידראוליות לפי דרישה

אנו מתמחים ביצור בוכנות הידראוליות מנירוסטה ומחומרים אחרים בהתאם לתכנון מדויק. באמצעות שימוש בתוכנות תלת ממד מתקדמות אנו מעצבים כל חלק בבוכנה, ובוחנים כיצד יפעל בהרמוניה עם החלקים האחרים. רק לאחר שתכננו את המוצר בצורה מדויקת  אנו ניגשים למלאכת היצור, ובונים כל בוכנה תחת הסטנדרטים המחמירים ביותר.

ולפעמים אפשר לתקן את הקיים

לקוחות רבים מגיעים אלינו לברר כמה עולה בוכנה הידראולית מחיר אינו השיקול היחיד. לפעמים, במכונה קיימת, ניתן לתקן את הבוכנה ההידראולית שהתקלקלה במקום לייצר חדשה.

מעוניינים ביעוץ אישי בתחום בוכנות הידראוליות – פנו עוד היום לחברת איי קיו אס הידראוליקה והנדסה, נשמח לעזור ולייעץ.

Share
WhatsAppTwitterFacebookEmail
בוכנה הידראולית מחיר
שתפו עם חברים
WhatsAppTwitterFacebookEmail
לייעוץ לחצו כאן
שינוי גודל גופנים
ניגודיות